Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Toto léto jsme si pro naše klienty připravili něco speciálního, seminář s názvem Marketing a prodej pro menší a střední firmu. Tedy ona to původně měla být specialita na jaro, ale COVID nám do toho, jak se lidově říká, hodil vidle. Naštěstí Martin Staněk jako pohotový zastánce inovací a trenér tohoto nového semináře využil dobu omezených provozů a jiných podmínek pro další sběr materiálu, příkladů a průzkumů na seminář.
A tak dostal seminář Marketing a prodej pro menší a střední firmu nový „kabátek“ opentlený příklady z praxe i z doby coronavirové. Funkční principy obchodu i marketingu využité na maximum i v době, která zrovna moc podnikání nepřeje.
V létě už jsme to rozjeli naplno. Seminář proběhl v Praze i v Brně. Martin předvedl opravdu vynikající výkon a účastníkům předal spoustu zajímavých a inspirujících rad a tipů. Mimo jiné si tak odnesli odpovědi na otázky, co musí dělat menší firma v marketingu, aby přežila nebo jak budovat značku a zbytečně nevyhazovat peníze.
Přečtěte si, jak seminář hodnotili klienti.
Chcete vidět naši letní specialitu naživo? Máte poslední příležitost. Přihlásit se můžete zde.